.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار بلوتوث غیراخلاقی مدیر شمالی با زن معلوم الحال!
این مسئول فرهنگی پس از این افشاگری، از کار اخراج شد اما ادعا کرد برخی دیگر از افراد سرشناس شهر نیز شریک جرم وی هستند. پس از بررسی های مسئولان مربوطه، یکی دیگر از مدیران شهر ...

در یکی از شهرهای شمال کشور ، مردم آن با اتفاقات عجیبی در مواجهه با عملکرد مسئولان خود مواجه می شوند.

طی ماههای گذشته برخی از مسئولان این شهرستان، با اتهامات مهم و عجیبی مواجه شده اند که موجب رنجش مردم دلسوز و سایر مسئولان خادم این شهرستان شده به گونه ای که برخی از مردم این شهر نسبت به ارسال نامه به برخی شخصیت های مهم کشور اقدام کرده اند تا برخورد مناسبی با این سوء مدیریت ها صورت بگیرد.

از جمله این اتفاقات عجیب، پخش گسترده بلوتوث مكالمه ضداخلاقي یکی از مسئولان فرهنگی این شهر با يك زن معلوم الحال است که مشخص نیست به چه علت توسط این زن ضبط شده است.

این مسئول فرهنگی پس از این افشاگری، از کار اخراج شد اما ادعا کرد برخی دیگر از افراد سرشناس شهر نیز شریک جرم وی هستند. پس از بررسی های مسئولان مربوطه، یکی دیگر از مدیران شهر نیز به علت ارتکاب جرم مشابه، دستگیر و اکنون با قید ضمانت سنگین آزاد است.

شاید این مدیران، مسئولان ارشدی در استان محسوب نمی شوند اما نوع عملکرد آنها باعث رنجش بسیاری از مردم انقلابی شده است و همه امیدوارند این برخورد قاطع، باعث تکرار نشدن چنین اقدامات غیراخلاقی شود.قاصد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 دي 1390
چه کار زشتی
نا شناس 25 دي 1390
چشمم روشن
نا شناس 25 دي 1390
شمال نيوزشما كه انقلابي هستين اشاعه فحشا نكن
الف-دینی 25 دي 1390
این دسته گل از کار شیت زشتتر نیست لذا بطور واضح افشاء کنید.
نا شناس 25 دي 1390
اشاعه فجشاست
امير 25 دي 1390
مسائل محرمانه وشخصي به كسي مربوط نيست آتش جهنم را در آخرت وبي فرهنگي و تجاهل را در دنيا براي خود ومردم بدبخت ايران نخريد.ما كي ميخواهيم به بلوغ فكري برسيم ودر كار ديگران تجسس كنيم از قران خجالت بكشيم كه به عدم تجسس در امور ديگران امر ميكند.
نا شناس 25 دي 1390
بی ادبها
حسین 25 دي 1390
اگه از جناح مخالف هم بودند توصیه به عدم افشا می کردید؟
مجيدي سوادكوهي 26 دي 1390
مي گويند اگر كسي كاري كرده آن را برملا نكن شايد بعد از اينكه آن عمل بد را انجام داده بلافاصله توبه كرده باشه ، پس بردن آبروي ديگران و بر ملا كردن اسرار ديگران كار زشتي هست ، شما ديگه چرا در استاني كه نام علوي بودن را يدك مي كشد بعيد هست خداوند همه ما را به راه راست هدايت كن.
نا شناس 26 دي 1390
جناح مخالف که اینکارارو نمیکنن.....
فرد بي ايميل 27 دي 1390
خدواندا من ايميل ندارم تا براي شما بنويسم چكار كنم
یک رشتی با غیرت و انقلابی 27 دي 1390
یکی از مسئولین فعلی که طرف قالیباف بود و اصلا فکر احمدی نژاد را مطرح نمی کرد و میگفت او کاندیدای سوپورهاست!... وی میگفت اگر معین هم رای بیاورد من فلان مسئولیت را می گیرم..... بلاخزه پوسته! پست! پستی! را گرفت و دارد جولان می دهد!!!!!!!!!!!!
ايراني مسلمان 29 دي 1390
خدا خير نصيبتان كند به هموطنان اطلاع رساني ميكنيد0ضمناافراد ي كه بجهت تلاش براي گسترش فحشا از پستهاي مديريتي كنار كذاشته مي شوند نمي توانند عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران جو سازي كنند0

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.416 seconds.